Autor Wiadomość
Janek Piątkowski
PostWysłany: Pią 21:30, 03 Gru 2010    Temat postu:

Prosiłbym w miare możliwości o ustosunkowanie się do mojej koncepcji forum i o wypowiedzenia się odnośnie zmian(albo całego jej kształtu) w zakresie zasad i formy współpracy w przygotowywaniu się na zajęcia oraz wyrażenie ewentualnej chęci aktywności i pomocy.(Możliwe będzie wtedy utworzenie listy osób ,które będą przygotowywały materiały na dany tydzień oraz sprecyzowanie zasad takiego przygotowywania).
Konieczne jest też by adres tego forum dostała każda osoba z naszego roku ( z względów chyba oczywistych).

Materiały na poniedziałkowe zajęcia są już umieszczone na chomiku.(ich opis w subforum semestr I)
Gość
PostWysłany: Pon 23:00, 29 Lis 2010    Temat postu:

tak więc i ja popełniłam ten błąd... najpierw się zarejestrowałam, a później przeczytałam instrukcje Smile Joanna Szreta.
Natalia Cichocka
PostWysłany: Nie 0:18, 28 Lis 2010    Temat postu:

O, to korzystając z okazji może użyłbyś swych nadprzyrodzonych zdolności związanych z ową listą i wypisał na forum tych szczęśliwców, którzy się na nią załapali. Bo z tego, co się orientuję powstało małe zamieszanie w związku z tą sprawą.
bondzio
PostWysłany: Sob 21:58, 27 Lis 2010    Temat postu:

Jestem tym magicznym Grzeskiem, od całkiem zwyczajnej listy Briksa.
Natalia Cichocka
PostWysłany: Sob 18:09, 27 Lis 2010    Temat postu:

Swoją drogą, można by coś zmienić w ustawieniach uprawnień, bo mimo iż jestem zarejestrowanym użytkownikiem, nie mogę przeglądać podforum I semestr.
Czy ty jesteś tym Grześkiem od magicznej listy wycieczkowej Briksa?
bondzio
PostWysłany: Sob 17:41, 27 Lis 2010    Temat postu:

Sory, ale ja muszę się wyróżniać i dlatego zarejestrowałem się jako "bondzio", a nie z imienia i nazwiska Very Happy A na serio to popełniłem coś typowego dla mnie, a więc najpierw zrobiłem, potem przeczytałem instrukcje. Jakby co, to Grzesiek Racinowski jestem :p
Janek Piątkowski
PostWysłany: Sob 12:10, 27 Lis 2010    Temat postu: Wstęp(zanim się zarejestrujesz)

Idea tego forum polega na tym , aby podstawowy zakres pracy (jakim jest zdobycie i udostępnienie materiałów) wykonała tylko jedna osoba(zamiast całego roku) co sprowadzi się do tego , iż zamiast być zmuszonym podczas przygotowywania się na każde zajęcia do tracenia czasu na wyszukiwanie materiałów (a nie rzadko zdarza się ,że dla większości dane materiały wogóle nie są dostępne), każdy z użytkowników zrobi to tylko 1-2 razy w roku , korzystając na ogół z materiałów dostarczonych przez innych.
Niestety warunkiem koniecznym dla istnienie tego forum , jest aktywne uczestnictwo wszystkich użytkowników , w związku z tym kiedy/jeśli zarejestruje się odpowiednio duża liczba użytkowników (co będzie tożsame z tym ,że forum stanie się w istocie forum) zostanie rozdzielony przydział pracy dla każdego.
Podczas przygotowania takiego materiału rzecz jasna niezbędna jest sumienność , gdyż z owoców tego korzystać będą także inni , a ewentualne powielenie czyjegoś błędu przez wszystkich zainteresowanych okazałoby się opłakanym w skutkach. Dlatego by zminimalizować ryzyko takiej sytuacji , osoba przygotowująca , na pierwszym miejscu będzie zobligowana do umieszczenia literatury , a później dopiero (choć już niekoniecznie gdyż nie to jest zasadniczym celem i potrzebą) wszelkich notatek i opracowań
Początkowo rejestracja będzie wolna , potem możliwa tylko po akceptacji admina a jest to konieczne dla zaradzenia korzystania z forum przez osoby do tego niepowołane Dla uniknięcia nieporozumień w nazwie użytkownika należy umieścić Imię i nazwisko a do rejestracji użyć podanego mi maila.
Chomik naszego roku to: http://chomikuj.pl/historiaus2010, i tam też przynajmniej początkowo wszystko będzie umieszczane

Oczywiście jako rok/grupy oraz nawet na tym forum tworzymy pewnego rodzaju wspólnotę , tak więc decyzja odnośnie kształtu zasad i formy w jakiej współpraca będzie zorganizowana zostanie podjęta wspólnie. W/w zarys "ustroju" jest tylko propozycją , która ma na celu zaoszczędzenie wszystkim czasu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group